Präster i Södra Vedbo pastorat

Carl Cedermark

Kyrkoherde, Präst, Södra Vedbo pastorat

Mer om Carl Cedermark

Carl är präst och kyrkoherde i Södra Vedbo pastorat. Carl har sitt kontor i Kyrkbacksgården, Eksjö.

Josefin Lindström

Präst, Enhetschef Gudstjänst och Musik, Södra Vedbo pastorat

Mer om Josefin Lindström

Josefin Lindström är präst och chef för enheten gudstjänst och musik. Hon har sitt arbetsrum i Kyrkbacksgården, Eksjö.

Igge Alenius

Förbandspräst, Militärpastor, Präst, Södra Vedbo pastorat

Mer om Igge Alenius

Igge är präst i Svenska kyrkan Eksjö, förbandspräst på Eksjö garnison med Ing 2 och Swedec. Han har sitt kontor i Kyrkbacksgården, Eksjö.

Karolina Bäckström

Mer om Karolina Bäckström

Karolina är präst och kaplan för Eksjö församling. Hon har sitt kontor i Kyrkbacksgården, Eksjö.

Tobias Fredrixon

Präst, Kaplan, Personal i Höreda-Hults församlingsområde, Södra Vedbo pastorat

Mer om Tobias Fredrixon

Tobias arbetar som präst och är Kaplan i Höreda och Mellby församlingar. Han har sitt kontor i Hult.

Markus Klefbeck

Mer om Markus Klefbeck

Markus Klefbeck är präst och kaplan för Ingatorp-Bellö församling, men han arbetar även ofta i Hässleby-Kråkshults församling.

Patrik  Windestål

Patrik Windestål

Mer om Patrik Windestål

Patrik Windestål är präst och kaplan för Hässleby-Kråkshults församling men han är även mycket i Ingatorp-Bellö församling.

Per von Stöckel-Walett

Präst, Kaplan Hult-Edshults församling, Personal i Höreda-Hults församlingsområde, Södra Vedbo pastorat

Mer om Per von Stöckel-Walett

Per arbetar som präst och är kaplan i Hult-Höreda församling. Han har sitt kontor i Hult.