Sommaren i Hult-Edshult, Höreda och Mellby församlingar

Här ser du mycket av vad som händer i sommar men besök också kalendrarna för att se alla gudstjänster och evenemang i Hult-Edshult, Höreda och Mellby församlingar.

Friluftsgudstjänster i Ingatorp-Bellö och Hässleby-Kråkshults församlingar.

Välkommen att fira gudstjänst ute i naturen i Hult-Edshult, Höreda och Mellby församlingar.

Sommarmusik

Om sommaren sköna

Onsdag 31 juli kl. 19.00 i Hults kyrka. Familjen Blylods-Wirefeldt ger en konsert med en blandad repertoar med doft av sommaren.

Psalmer och sånger nära hjärtat

Välkommen onsdag 7 augusti kl 19.00 till Hults kyrka

Heinrichs sextett

Välkommen onsdag 14 augusti kl 19.00 till Mellby kyrka att lyssna till ett ett somrigt program blandat med sång, instrumentalmusik och mycket barockmusik.

Sommarkväll med Kapellet

Välkommen onsdag 21 augusti kl 19.00 till Höreda kyrka. Ulf Bergstrand och Jonas Magnusson spelar tillsammans under namnet Kapellet.

Sommaröppna kyrkor och kapell i Hult-Edshult, Höreda och Melleby

Välkommen att besöka våra kyrkor i sommar. Här hittar du öppettiderna.

Om sommaren sköna