Nyhetsbrev

Söndrum-Vapnö församling har ett Nyhetsbrev som kommer ut ca en gång per månad. Prenumerera så kommer brevet direkt i din mobil, läsplatta eller dator en gång i månaden. Erbjudandet är gratis men du behöver prenumerera på tjänsten för att ta del av all information.

Du som besökare i verksamheten har nu flera alternativ att välja mellan:

1. Prenumerera på vårt Nyhetsbrev. I det kan du läsa om allt som händer i församlingen den månaden. Brevet skickas ut en gång i månaden runt månadsskiftet.

2. Regelbundet besöka vår hemsida för uppdaterad information kring vår verksamhet. Gå in på vår kalender, som finns i menyn på startsidan, för att se vilka aktiviteter som sker under en specifik dag.

3. Ta ett utskrivet Månadsblad när du besöker någon av våra kyrkor eller församlingsgården.

4. Ladda ner appen Kyrkguiden. Den finns på App Store (för Iphone) och på Google Play (för Android). Appen har gul bakgrund med vit kyrka som bild. Där hittar du hela kalendariet för Svenska kyrkan. Du kan välja att söka på den kyrka du vill se verksamheten i, söka på händelser nära den plats du befinner dig på, alternativt markera en eller flera kyrkor som ”favoriter” om du lätt vill komma åt dem på regelbunden basis. Du markerar dem som favorit genom att trycka på hjärtat upp i högra hörnet när du klickat dig in på kyrkan.