Öppet hus

En mötesplats för dig som är hemma med dina barn. Tisdagar kl 10.00-12.00 i Sorsele församlingsgård. Välkommen!

Under Öppet hus får du möjlighet att umgås med andra barn och föräldrar. Ni har tillgång till lekrum och pysselrum, men ingen ledare finns på plats.

Det serveras ett enkelt fika och vill du kan du skänka en frivillig gåva till något välgörande ändamål.

Välkomna!

Barn & unga

Barnen och ungdomarna har en självklar plats hos oss. De får på sina villkor upptäcka livet med Gud genom gudstjänst, musik och verksamhet.

Film om dopet

Gud har omsorg om alla människor, men i dopet sägs det extra tydligt och personligt.

Dop

Ett litet barn har kommit till världen eller också har du själv som vuxen kommit fram till att du vill döpas. Oavsett ålder vill vi gärna fira tillsammans med er - välkommen till dop!

Elin Backman

Församlingsassistent, Svenska Kyrkan Sorsele