Händer, ord, bokstäver

Engagera dig

I Svenska kyrkan kan man engagera sig och vara medarbetare på många sätt. Det finns både ideella, förtroendevalda och anställda medarbetare. Tillsammans är alla bärare av kyrkans gemensamma uppdrag i världen.

Du behövs!

Vill du dela med dig av din tid och ditt engagemang i något som gör skillnad för dina medmänniskor och som också blir meningsfullt för dig? Det finns många olika uppgifter för dig som vill bidra med delar av din tid, kunskap, ork och intresse.

Odlingsgrupp i Norum

Odlingsgruppen är en grupp där du har möjlighet att träffas antingen regelbundet eller där du kan vara med på tillfälliga uppdrag.

Det händer i kyrkan

Vi har verksamheter för olika åldrar. Allt från grupper anpassade det lilla barnet, barngrupper efter skolans slut, familjeverksamheter, verksamheter för tonåringar och unga vuxna, gudstjänster, musik och körer och inte minst, all vuxenverksamhet. Det finns mycket att välja mellan. Välkommen med in i gemenskapen!