Nyheter i ett kuvert och på en läsplatta.

Nyhetsbrev

Vill du hålla dig uppdaterad och inspireras av det som händer i Stora Lundby och Östad församlingar? Anmäl dig till nyhetsbrevet här! Här kan du även läsa det senaste nyhetsbrevet.

Senaste nyhetsbrevet

Prenumerera via RSS

Vad är nyhetsbrevet?

I nyhetsbrevet får du tips om allt från konserter och spännande föreläsningar till samtalsgrupper, träffar, nya terminsverksamheter och veckans söndagsgudstjänster. Helt enkelt sådant som händer i kyrkan.

Det ges ut var fjortonde dag, på torsdagar vid lunchtid.

Hur kan jag få del av nyhetsbrevet?

Du får nyhetsbrevet i första hand som e-post. Det kommer att finnas utskrivet att hämta i våra lokaler och det kan också skickas med vanlig post om du hellre vill ha det hem i brevlådan.

I och med din prenumeration samtycker du till att vi får spara och använda dina uppgifter för att regelbundet skicka ut nyhetsbrev om vad som är på gång och aktuellt i Stora Lundby-Östad pastorat. Du kan när som helst avregistrera dig från nyhetsbrevet.

Här kan du läsa mer om hur vi hanterar dina personuppgifter

Prenumerera på nyhetsbrevet med vanlig post

Saknar du e-postadress och vill ta emot nyhetsbrevet med vanlig post? Kontakta pastorsexpeditionen så hjälper vi dig.