Café Knuten

Här kan du fika till självkostnadspris och få dig en trevlig pratstund. Våra öppettider är 9.00 - 15.00 alla vardagar.

• FRUKOST alla vardagar mellan kl. 9.00 - 11.00
    40 kronor
  • SOPPLUNCH på torsdagar mellan kl. 12.00 - 13.00
    40 kronor

Mötesplatsen Knuten är det första du möter när du kliver in genom dörrarna i S:t Örjansgården. Här kan du fika eller få en enklare lunch till självkostnadspris och få dig en trevlig pratstund.

Hos oss finner du lokala dagstidningar, församlingsbladet och flera populära kristna tidskrifter att läsa.  Från vår anslagstavla kan du kan få information om församlingens olika verksamheter.  Knuten ger dig möjlighet att personligen träffa anställda i församlingen.

Vi vill erbjuda delaktighet för fler. Känner du för att bli en i vårt glada gäng, kom in och prata med oss. Vi är inte bara ett café, vi är något mer.

Du kan också köpa ur vårt ordinarie sortiment med smörgåsar och godbitar, kaffe, te, saft och frukt.

• Hadas Kybrom

Skellefteå S:t Örjans församling