Foto: Petra Eriksson, Wei AB/Ikon

Höstläger

Välkommen till läger för alla åldrar och familjekonstellationer den 23–25 augusti 2024.

Här kan du anmäla dig till höstlägret.

Lägret startar på fredagskvällen den 23 augusti med gemensam kvällsmat. Avslutning på söndagen den 25 augusti vid lunchtid med gudstjänst och grillad korv. Under helgen kommer det att erbjudas olika aktiviteter att delta i med utgångspunkt i gemenskap och glädje.

Lägret kommer att vara på ÅhusGården EFS vid Kronoskogen i Åhus. Där finns tillgång till både 4-bäddsrum och enkelrum. Vi bor familjevis eller med önskade kamrater. Barn 0–12 år är välkomna tillsammans med vuxen.

Kostnad:
0–3 år gratis
4–12 år 200 kr
Vuxen 350 kr

Mat och logi ingår, men du behöver ha sängkläder, handduk etc. med dig.

Vi samåker i egna bilar till lägret.

Vill du bidra med något under lägret? Till exempel bjuda på något bakat, hålla i en aktivitet, spela eller sjunga så hör av dig till någon av kontaktpersonerna.

Sista anmälningsdag är 1 juli. Antalet platser är begränsat, först till kvarn gäller.
Anmälan är bindande.

Anmälan

För att du ska kunna delta på lägret behöver vi spara och hantera ovanstående personuppgifter. Vi hanterar personuppgifter enligt gällande integritetslagstiftning och den rättsliga grunden här är berättigat intresse. Dessa uppgifter sparas tills lägret och efterarbetet är avslutat. De uppgifter vi behandlar om dig kommer inte att säljas vidare och delas inte utanför Svenska kyrkan och lägergården om inte vi är skyldiga att göra så enligt lag. Vi överför inte dessa uppgifter till ett land utanför EU. Personuppgiftsansvarig är S:t Staffans församling, Box 104, 245 22 Staffanstorp. Du har rätt att kontakta oss om du vill ha ut information om de uppgifter vi har om dig, för att begära rättelse, överföring eller för att begära att vi begränsar behandlingen, för att göra invändningar eller begära radering av dina uppgifter. Detta gör du enklast genom att kontakta oss på ststaffan@svenskakyrkan.se eller 046-274 25 00. Om du har klagomål på vår behandling av dina personuppgifter har du rätt att framföra dem till tillsynsmyndigheten Datainspektionen/Integritetsskyddsmyndigheten.