Abstrakt fisk av olikfärgade fält och linjer.

Unga

S:t Staffans församling har varierade verksamheter för unga. Ungdomsgruppen går under namnet SKUFF och har också en Hangaround-verksamhet som fungerar som en vanlig fritidsgård. Dessutom finns en ungdomskör, konfirmandgrupper och möjlighet att utvecklas som ung ledare.

Hangaround

Hangaround kallas vår fritidsverksamhet för mellanstadiet. Vi håller öppet i ungdomslokalen i S:t Staffansgården tisdagar kl 14.00–16.30 och det fungerar som en vanlig fritidsgård.

Ungdomsgruppen SKUFF

På onsdagar kl. 18.30–21.00 träffas ungdomsgruppen. Kyrkans unga (SKUFF) är för dig som är konfirmerad. Vi börjar programmet med mässa i Brågarps kyrka, därefter går vi över till våra lokaler i församlingsgården.

Kör för unga

Utifrån intresse och efterfrågan ger vi ungdomar möjlighet att sjunga i grupp och prova olika stämmor. Det kostar inget att vara med.

Konfirmation

Vem är du? Vad spelar roll i ditt liv? Vad är viktigt för dig? Under tiden som konfirmand får du tid för det som är viktigt i livet – både det lekfulla, roliga, och det allvarliga.

Unga ledare

Är du konfirmerad och känner att du vill hjälpa till som ledare i någon grupp?