Alla-kan-sjunga-kören: Tusen röster

Sjunger du i duschen, i bilen eller när du städar? Har du funderat på att börja sjunga i kör men inte vågat ta steget? Vi ses varje torsdag kl 18.30 - 20.00 i Sundbybergs kyrka. Kören kräver inga förkunskaper och är kostnadsfri.

Tusen röster
Kören är en del av församlingens musikverksamhet. Vi sjunger sånger från olika genrer. Du behöver ingen sångvana eller notkunskap. Tillsammans skapar vi sångglädje och övar oss i att våga mer, grundläggande sångteknik och gehör.

Kom varje vecka eller när du har möjlighet.

Om du är ny och vill prova på så är det bara att dyka upp lite före en repetition.  Kören sjunger en blandad repertoar med visa, gospel, pop och klassiskt.

Välkommen på torsdagar kl 18.30-20.00 i Sundbybergs kyrka! Använd ”Kajutaingången” när du kommer till kören.

Tusen Röster

Höstterminen 2024 drar igång torsdag 7 september