Fyra exemplar av församlingstidningen Kyrkfönstret på en stol.
Foto: Tone Westerlund

Församlingstidning och sociala medier

Aktuell information om vad som händer i Svenska kyrkan Tidaholm kan du få på olika sätt. Bara att välja vad som passar dig bäst!

Närbild på notiserna på någons Facebook-sida på datorn.

Följ gärna Svenska kyrkan Tidaholm på Facebook

För att följa Svenska kyrkan Tidaholm på Facebook, logga in på ditt Facebookkonto och sök på "Svenska kyrkan Tidaholm" för att komma rätt.

En mobiltelefon som visar profilsidan för Svenska kyrkan Tidaholms Instagramkonto.

Följ gärna Svenska kyrkan Tidaholm på Instagram.

För att följa Svenska kyrkan Tidaholm på Instagram, logga in i appen Instagram med ditt konto och sök efter "svenskakyrkantidaholm" för att komma rätt.

En person som kommit fram till en gammal kyrka håller en mobiltelefon i handen. På skärmen visas information om kyrkan.

Appen Kyrkguiden

Appen Kyrkguiden hjälper dig hitta till våra kyrkor. I kalendern finns aktuella gudstjänster, konserter och andra evenemang. Appen är gratis och finns för både iPhone och Android.