Ett altare omgivet av röda rosor
Lyssna

Åstols missionshus

I Tjörns södra skärgård ligger ön Åstol. Hit är du välkommen på gudstjänst i missionshuset.

Adress: Gullheden 3, 471 44 Åstol.

Res med kollektivtrafik: Fyll i adressen och sök din resa i Västtrafiks app To Go eller på Västtrafiks hemsida

Res med bil: Parkeringsplatser finns på promenadavstånd från Rönnängs brygga, eller vid Rönnängs församlingshem.

En mötesplats i södra skärgården

I Åstols missionshus firas gudstjänst och här träffas även en samtalsgrupp. Verksamheten är en del av Rönnängs församling.

Besök och bokning

Missionshuset går enbart att besöka i samband med gudstjänst eller annan verksamhet. Du är välkommen att boka missionshuset för dop, vigsel eller begravning. Kontakta pastorsexpeditinoen för mer information.

En gudstjänstlokal med ett kors på väggen

Foto: Minna Karlsson