Ett rött hus i solsken
Foto: Minna Karlsson

Myggenäs församlingsgård

Ett stenkast från Tjörnbron ligger Myggenäs församlingsgård - en mötesplats för alla åldrar.

Adress: Antilopvägen 1, 471 60 Myggenäs.

Res med kollektivtrafik: Fyll i adressen och sök din resa i Västtrafiks app To Go eller på Västtrafiks hemsida

Res med bil: Det finns en parkeringsplats utanför församlingsgården.

En lekplats med rutschkana och lekhus
Foto: Minna Karlsson

Erbjuder laddstolpar för elbilar för besökare till verksamheter och arrangemang.

Max antal besökare: 180 i byggnaden. Det finns 100 sittplatser.

En mötesplats på nordöstra Tjörn

I Almöns centrum ligger Myggenäs församlingsgård. Här finns verksamheter för barn och unga, gemenskapsträffar för äldre med mera. Verksamheten bedrivs av Valla församling.

Hyr församlingsgården

Du kan hyra församlingsgården för kalas och firande, begravningskaffe och möten. Kontakta pastorsexpeditionen för mer information.