Foto: Linda Randgard

Det här händer i våra församlingar

Nyheter i Svenska kyrkan Tjörn

Ta en paus - läs församlingstidningen Petrus

Publicerad:

I sommarens nummer av församlingstidningen Petrus kan du bland annat läsa om allt som händer i Svenska kyrka Tjörn i sommar. Trevlig läsning!

Det händer i kyrkan i sommar

Publicerad:

Gå en pilgrimsvandring, utforska våra kyrkor, besök ett våffelcafé, njut av sommarmusik eller följ med på spännande guidningar. I Svenska kyrkan Tjörn kan du ta del av det historiska kulturarvet och delta i olika aktiviteter för hela familjen. Här kan du också bara ta en paus en stund. Välkommen till kyrkan!

När Thida blir stor vill hon bli lärare

Publicerad:

Stöd kampen för alla människors rätt till ett värdigt liv! 200 kronor räcker till en skoltermin för ett barn på flykt.

Välkommen till våra kyrkor!

Publicerad:

Kyrkorna är öppna för enskilt besök tisdag till fredag klockan 10.00 till 16.00.

Sjung i sommarkören!

Publicerad:

Tycker du om att sjunga? Då är du välkommen att sjunga i kör i våra gudstjänster i sommar!