Anmälningsformulär - barngrupper

Anmälningarna registreras i turordning och bekräftas via e-post. Ingen grupp startar med färre än sex barn.

SÖKANDE

Anmälan gäller följande grupp:

After school: Får ditt barn gå hem själv när gruppen är slut?

MÅLSMAN 1

MÅLSMAN 2

Vårdnadshavare godkänner barnets medverkan på bild i pastorats kommunikation. Detta gäller tryckt media, hemsida och sociala medier.

Vårdnadshavare godkänner att barnet får åka i personalens bil alternativt inhyrd buss.

Svenska kyrkan har stor respekt för din personliga integritet. I och med att du skickar denna anmälan intygar du att samtliga av barnets vårdnadshavare informerats om och samtycker till att barnet deltar i pastoratets barnverksamhet och att lämnade uppgifter får behandlas enligt gällande lagstiftning. Läs mer på www.svenskakyrkan.se/tolo/personuppgiftshantering om hur vi i våra olika verksamheter hanterar dina personuppgifter.