Foto: Anders Gustafsson

Vuxenverksamhet

Välkommen att vara en del av verksamheten!

Frukost i Olofsgården

Drop in varje TORSDAG KL.10.00-12.00 - öppet för alla!

Vi bjuder på kaffe och macka, under sommaren finns även varma mackor och frukt samt grillat någon gång ibland!

Under sommaren finns även möjlighet att sitta ute på Lilla Olofsgårdens altan vid vackert väder.

Präst eller församlingspedagog finns alltid på plats. Behöver du stöd, önskar du boka enskilt samtal med präst - kan du göra det här.

Eller om du bara vill komma in en stund i gemenskap!

Varmt välkommen!

Lunchträffar i Gullabo församlingshem

Sista torsdagen i varje månad under terminerna inbjuds till lunchträff i Gullabo församlingshem.

Under träffarna får vi njuta av god mat, kaffe och kaka. Men också musik, psalmer, quiz och självklart en kort andakt.

Alla är hjärtligt välkomna!

Orgelbaguette

Första tisdagen i månaden under terminerna bjuds det in till musikevenmang i Torsås kyrka!

Varje tillfälle har sitt eget tema som till exempel kan vara Önskemusik, Orgelquiz, Kärlek eller Dansband.

Musiken framförs kl.12.00-12.30 och från 11.30 finns baguette och kaffe/te att köpa i kyrkan, så långt lagret räcker.

Varmt välkommen på en gemensam musikupplevelse!

Bön, lovsång och samtal

En möjlighet att sitta ner tillsammans och be för varandra och församlingarna. Samtala om livet och tron. I mötet med Gud blir lovsången bärare av glädje och hopp.

Engagemang

Tillsammans är vi en församling och vill du vara med så har du en självklar plats!

Känner du att du skulle vilja göra något kan du alltid höra av dig antingen till personal eller någon församlingsmedlem som också redan hjälper till.

Välkommen till oss!

Närbild på någon som spelar orgel.
Foto: Nadine Minner /Ikon