Foto: Marie Sjödin

23/11: Endagsretreat på Marstrand

Nyhet Publicerad Ändrad

Lördag 23 november kl. 09.00-17.00 är du välkommen på retreat ute på Marstrandsön. Unna dig en avkopplande paus från vardagens brus, i en vilsam och vacker miljö. Anmäl dig senast 17 november.

Nu har du chansen att delta i en tyst och stilla dag på Marstrand. Tillsammans med andra får du vända dig lite mer fokuserat inåt. Söka dig till dolda och tysta platser för att komma närmare Gud, dig själv och andra. Att ge sig själv en dag i tystnad kan vara en välbehövlig gåva och ett skönt avbrott från vardagens brus.

Dagens innehåll:

• Frukost
  • Bön
  • Meditation
  • Lunch
  • Levande musik
  • Fika
  • Nattvard

Lördag 23 november
Kl. 09.00-17.00
Marstrands kyrka och församlingsgård

Kostnad:

200 kronor (betalas cirka en vecka innan). Mer information om betalning får du när du anmält dig.

Retreaten sker i samarbete med Torslanda-Björlanda församling.

Anmälan krävs!

Begränsat antal platser, först till kvarn gäller. Anmäl dig senast 17 november, genom att fylla i formuläret nedan. Anmälan är bindande.