Foto: Magnus Aronsson/ Ikon

Voice of Angels

Voice of Angels är en kör för barn som går i mellanstadiet. Kören övar på måndagar kl. 15.45 i Torsby församlingshem. Vårterminen drar igång vecka 4.

Körövning

Måndagar kl. 15.45-16.30
Torsby församlingshem
Hitta via Google Maps.

I Voice of Angels jobbar vi med att utveckla vår röst tillsammans och sjunger en blandad repertoar, alltifrån dagens poplåtar till filmmusik. Vi pratar om hur vi kan koppla texterna som vi sjunger till vår egen tro. Kören ska präglas av att alla får delta efter sin förmåga och att vi duger precis som vi är. I Voice of Angels övar vi sånger som vi framför i gudstjänster några gånger per termin.

I anslutning till kören kan barnen också vara med i fritidsverksamheten Måndagsklubben.
Läs om Måndagsklubben.

Anmälan krävs och i största möjliga mån deltagande vid körens framträdanden.
Anmäl genom att fylla i formuläret nedan.

Kontakta Torsby pastorat

Expeditionen är öppen för besök och telefonsamtal måndag och fredag klockan 09.00-12.00 och torsdag 13.00-16.00.
Kyrkogårdsexpeditionen är öppen fredag klockan 09.00-12.00.
E-post besvaras även utanför öppettiderna.

E-post: torsby.pastorat@svenskakyrkan.se

Adress: Torsby 170, 442 73 KÄRNA