En man med hörlurar står vid ett målarbord och mäter med linjal på ett papper.
Foto: User_76523

Tisdagsgruppen - lägerfritt

En grupp för dig som vill träffas varannan vecka. Träffarna innehåller musik, skapande, drama, samtal, lek och allvar.

Tisdagskonfa är gruppen för dig som vill träffas varannan vecka. Träffarna innehåller musik, skapande, drama, samtal, lek och allvar. Fika och andakt ingår varje träff.

Den här gruppen passar dig som inte vill åka på läger.

Gudstjänster. Att vara konfirmand handlar bland annat om att prova på att vara en del av den kristna församlingen och därför ingår det att gå på ca 10 gudstjänster under konfirmandtiden.

Dag och tid Varannan tisdag, jämna veckor kl 16-19 from 17 sept, lovuppehåll

Helgträffar hösten: 14 sept

Datum för våren tillkommer. I denna grupp åker vi inte på läger med övernattning utan gör dagsutflykter i närområdet som till exempel Köpenhamn.

Konfirmationsdag: Lörd 17 maj 2025

Ingen kostnad.

För mer information kontakta konfirmandansvarig präst Catarina Liljeberg.

Anmäl dig genom att fylla i formuläret, ange mer än ett alternativ vid anmälan. Anmäl dig senast 25 augusti!

Val av konfirmandgrupp - ange mer än ett alternativ

Vårdnadshavare 1.

Vårdnadshavare 2.