Höstdag och helgöppet Villa Björkås

Varmt välkomna till en höstdag med barnlopp eller upptäcka ett par härliga försäljningsstånd! Kom till vår vackra oas och ta en fika med höstinspirerade bakverk, eller prova vår goda svampsoppa!

Lördagen den 19 oktober kl. 11-17 bjuder vi in till en stämningsfull dag i höstens alla färger!

Starta dagen på bästa sätt med Melodikrysset och frukostbuffé mellan kl. 09-11. OBS: föranmälan - se nedan.

Under dagen kan du upptäcka ett par härliga försäljningsstånd, där du kan fynda fina och goda produkter eller låta dina barn delta i vårt roliga höstlopp!
Ta en paus i vår mysiga oas och njut av nybakade, höstinspirerade godsaker eller en värmande skål av vår svampsoppa.    Missa inte heller att vårt café håller öppet även på söndagen – för en hel helg fylld av härlig höststämning!

Höstdag:

Dag: Lördag

Datum: 19/10

Tid: Kl. 11-17

• Melodikrysset med frukostbuffe på morgonen mellan kl. 09 - 11. OBS ANMÄLAN!
    Föranmälan görs till Ellinor på 073-4530252 eller mail: vastra-tunhem.villabjorkas @svenskakyrkan.se.
  • Höstlopp (för barn) 11:00 med Lena och Erika. Ingen föranmälan.
  • Höstinspirerade bakverk och en höstsoppa kommer att finnas till försäljning.

Försäljningsstånd:

• Elisabeth Johannesson, diakon, med Göran Sagen, samordnare för arbete med SKUT i Skara stift och Annika Gustafsson, från internationella gruppen, kommer finnas på plats med ett bord där hembakt fika kan köpas för att ta med sig hem. Pengarna de får in kommer gå till Svenska Kyrkan i utlandet.
  • Ulrika från Blomsterateljé Strå kommer sälja säsongsrelevanta varor från sin butik!

Helgöppet:

Dag: Lördag - Söndag

Datum: 19/10-20/10

Tid: Kl. 11-17

Cafét kommer ha öppet under helgen med höstinspirerade bakverk! Kom och upplev en härlig och höstig atmosfär.

Varmt välkomna!

Ellinor  Josefsson