Nyhet! Se dig omkring på kyrkogårdarna!

Nu har du möjlighet att se dig omkring digitalt på kyrkogårdarna!

När du har valt kyrkogård:

1. Klicka på den stora pilen mitt i rutan.
2. Klicka på en av de röda prickarna på kartan över kyrkogården.
3. För att kunna se dig om dra åt höger eller vänster samtidigt som du håller nere vänster musknapp.
4. För att komma tillbaka till kartläget, klicka på kart-ikonen längst ned till vänster.

Västra Tunhems kyrkogård

Rundvandring på Västra Tunhems kyrkogård

Klicka på en av de röda prickarna så kommer du till ett 360-graders foto, där kan du med hjälp av musen dra-klicka för att se dig omkring i just det området.

Gärdhems kyrkogård

Rundvandring på Gärdhems kyrkogård

Klicka på en av de röda prickarna så kommer du till ett 360-graders foto, där du med hjälp av musen kan dra-klicka för att se dig omkring i just det området.

Rundvandring på Väne Åsakas kyrkogård

Vänersnäs kyrkogård