Konfirmander på läger i Gamla Uppsala

Ungdomsgrupper och konfirmation

Platser för upptäckter och gemenskap.

Hit får vi komma precis som vi är. Här ryms tankar om allt från vänskap till tro och liv.

Samtal om Tro och Liv med unga vuxna

Under terminerna är det varje tisdagskväll Samtal om Tro och Liv i Eriksbergskyrkan för dig som är 18+ och ung vuxen. Kvällarna inleds med mässa och efter det tar samtalskvällen vid. Du får gärna bli medlem helt gratis i Svenska kyrkan Ungas lokalavdelning Holy Helga.

Ungdomsgrupper i Salabackekyrkan

Ungdomsgrupperna i Salabackekyrkan är en del av Svenska Kyrkans Unga. Kom och var med!

Ny ungdomsgrupp på D13

Se hit alla ungdomar mellan 15-20 år! Snart startar en ny ungdomsgrupp i D13, lokalen våningen ovanför Café Genomfarten. Välkomna!

Konfirmation

Alla konfirmandgrupper i Uppsala finns samlade på konfawebben. Välkommen med i den grupp som passar dig. Nu kan du anmäla dig till 2024/2025.

Ungdomskörer

Klassiskt, gospel och rock - vi har flera ungdomskörer i våra kyrkor. Läs mer här.

Zebragrupp

En möjlighet för er som förlorat någon i den närmaste familjen att få träffa varandra.

Universitetskyrkan

Universitetskyrkan finns på institutioner, nationer och i andra sammanhang där studenter och personal befinner sig.

Genomfarten

Välkommen till caféet i Uppsala som har billigt fika, biljard, spel och pyssel, replokal, konserter eller bara stans skönaste häng för ungdomar 13–19 år.

Klubb Rut för unga vuxna

Svenska kyrkan inbjuder till en mötesplats för dig som är ung vuxen i Uppsala.