Öppna förskolan Änglagården i Hagsätra kyrka

Hit är du välkommen som är föräldraledig med barn i åldern 0-5 år. Vi leker, fikar och sjunger i kyrkan.

Kyrkans öppna förskola i Hagsätra är en drop-in-mötesplats där alla barn 0-5 år och deras vuxna är välkomna! Här kan barnen leka och föräldrar kan träffa andra vuxna. Varje onsdag - med start 13.00 - i kyrkan öppen för sång, pyssel, fika och samtal.

Följ gärna Änglagården Hagsätra på Facebook

Schema på Änglagården

Onsdagar 13.00–15.00

Kom med ditt barn och umgås med andra föräldralediga i Hagsätra kyrkas fina lokaler! Vi kör babyrytmik tillsammans i kyrksalen 14.00.

Tips! Kom gärna innan på kort andakt med sopplunch 12.00. Kostnad för soppa: 30 kronor för den som kan!

Plats: Hagsätra kyrka, Hagsätra torg 34, T-Hagsätra

Kyrkskoj med öppna förskolan i Vantörs kyrka i Högdalen, 0-6 år

Fredag 9 februari, 8 mars, 12 april. 9.30-11.00

Välkommen till Vantörs kyrkas stora kyrksal när församlingens båda öppna förskolor - Regnbågen och Änglagården - träffas tillsammans i Högdalen. Vi sjunger, lek, fikar och upptäcker kyrkorummet. För barn mellan 0-6 år och deras vuxna. Sångstund kl. 10.00.

Adress: Vantörs kyrka, Önskehemsgatan 21-25, Högdalen.