Betania i Boda

Retreat med övernattning, 27-28 september

Vila vid vattnet

Från fredag kl 17 till lördag ca kl 16. Pris: 750 kr

Välkommen till retreat på vackra Betania i fridfull skärgårdsmiljö. Retreat är ett sätt att stanna upp och umgås med dig själv i tyst gemenskap med andra deltagare. Under dygnet kan du i lugn, stillhet och tystnad få möjlighet att tänka och reflektera över dina tankar, kanske en ny upptäcktsresa i ditt inre.  Det finns möjlighet till enskilda samtal och det blir en rytm med andakter, meditation och måltider som varvas på ett läkande sätt. En tid för kroppslig och själslig näring. Församlingens husmor lagar maten. Vi bor i egna rum med enkel standard, du betalar för mat och logi.
Betania är tyvärr inte tillgänglighetsanpassat.

Retreatledare: Anna-Karin Nordgren och Anette Snejbjerg

Anmälan - köplats

Retreaten är fullbokad, men det går att anmäla sig till köplats. Anmäl dig via formulär längre ner på sidan, senast 15/9
OBS! Begränsat antal platser, medlemmar i Svenska kyrkan har förtur,
övriga i mån av plats.

Frågor?

Anette Snejbjerg, 08-57400954 eller anette.snejbjerg@svenskakyrkan.se

Du kommer att bli kontaktad i god tid innan retreaten för mer information och bekräftelse.

Genom att klicka på skicka godkänner jag att Värmdö församling behandlar mina personuppgifter. Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.