Quiza med oss

Klicka här så kan läsa om resultaten efter omgång ett och två samt om fortsatta tävlingar.

Andra omgången i Värnamo församlings lagquizz-serie har genomförts i Fryele församlingshem i måndags den 9/9. Vinnare blev lag TANDEM, bestående av Anders Linnell, Thomas Björk och Charlotte Säll. På andra plats kom lag TEAM LEIA, bestående av Bengt-Åke Salomonsson och Anette Wettebrand, samt på tredje plats kom lag SONJA&MAJKEN, bestående av Sonja Löfgren och Majken Svahn. Vinnarlaget fick som pris en fikabiljett för tre på Rättvist Butik och Café.

Efter två omgångar leder lag TEAM LEIA poängligan med 69,5 poäng, med lag TANDEM på andra plats med 63,5 poäng, samt lag ALFABETA med 31,5 poäng.

Tredje omgången går av stapeln torsdagen den 10/10, 17.30, i Värnamo församlingshem, och vi hoppas att alla lag i omgång 1 och 2 kommer, och att det också kommer nya lag som vill vinna det fina priset från Rättvist Butik & Café för seriesegern, och som delas ut efter sista omgången den 12/12 i Fryele! Däremellan har vi ytterligare en deltävling i S:t Johannes kyrka den 11/11.

Inför de kommande delomgångarna anmäler varje lag sitt deltagande till Stefan Hedenborg på telefon 0370-300 441 eller med e-post till stefan.hedenborg@svenskakyrkan.se

Har du inget lag - kom ändå så gör vi lag på plats!

I pausen inför andra halvlek serveras kaffe/te med kaka eller kaffe/te med korv och bröd för 30 kronor eller varför inte båda för 50 kronor.

Stefan Hedenborg

Ansvarig för besökstjänsten, Besökstjänsten på väg, Värnamo församling