Välkommen på Klädbytardagar i Önsta Gryta kyrka
den 23-24 mars 2024!

Vad roligt att du vill komma och lämna in kläder på Klädbytardagarna i Svenska kyrkan Västerås.
Klädbytardagarna är ett tillfälle att sälja och köpa begagnade barnkläder.
Här kan du tjäna en slant samtidigt som du bidrar till en bättre miljö och en bättre värld.

Som säljare lägger du upp din kläder på anvisade platser, dina kläder blandas med andras säljares kläder, alltså inget eget bord, där du säljer dina egna kläder, utan alla kläder och skor blandas.

Vi öppnar anmälan den 20 februari kl10.00.
Vi har 200 st platser och det är först till kvarn som gäller
OBS! Alla måste registrera nya konton då vi rensar systemet efter varje höst/vår.

Får du en kod kommer du få önska inlämningstid den 21 mars. Du kan välja mellan kl: 9-12, 13-15.30, 15.30-17, 17-18.30 eller 18.30 - 20.

Tiden får du bekräftad på mailen inom en vecka efter anmälan.

Du kan när som helst logga in igen om det är något du behöver kolla. Kom ihåg ditt användarnamn och ditt eget valda lösenord! På din sida kan du även följa din försäljning.

Vill du veta mer? Kontakta emelie.soderholtz@svenskakyrkan.se