Foto: Unsplash

Hållbart och levande liv

Under åtta kvällar möts vi i meditation, rörelse/dans och reflektion för att utforska möjligheten att leva i fördjupad kontakt med oss själva.

Tisdagar 18.30-20.30 i Näsets kyrka med start 10 september 2024.

Under åtta kvällar möts vi i meditation, rörelse/dans och reflektion för att gemensamt och individuellt utforska möjligheten att leva i fördjupad kontakt med oss själva. I ett tryggt rum får vi träna oss på att lyssna in kroppens olika behov och uttryck för att också nå vår inre djupa längtan och finna vägar till mer hållbart och levande liv.

Obs! 12 platser. För frågor och anmälan, kontakta Helen Lugner: helen.lugner@svenskakyrkan.se, 070-671 6363

Du som inte varit med tidigare är varmt välkommen att prova på rörelse och meditation/dans 27 augusti och 3 september, då det är öppna prova på-kvällar. Se mer info nedan.

Tjej dansar med armarna utsträckta under stjärnhimmel.

Rörelse och meditation - öppen prova på

Välkommen 27 augusti och 3 september till två prova på-kvällar där du guidas i en avslappnande stund för kropp och själ.