Konfirmander och unga

Konfirmand 2024-25
Går du i åttan? Kom och träffa oss, Martin, Monna, Henok och en massa unga ledare, så har du chansen att prata med oss om allt mellan himmel och jord.
Vi drar igång onsdag 6 november direkt efter skolan. Vi börjar med mackfika, sen håller vi på fram till 17:30.
Vill du anmäla dig eller har frågor? Kontakta Monna 072-2018200 eller monika.josefsson@svenskakyrkan.se.

Går du i nian och missade förra året? Ta chansen nu istället. Kom!

KU - Kyrkans ungdomsgrupp
I KU träffas alla som går i nian och uppåt. Vi pratar viktigheter, fikar, skapar, sjunger, leker, skrattar, reser och lär känna andra och oss själva ännu bättre. Alla är välkomna, oavsett vem man är eller vad man tror på.

Ung ledare
En utbildning för dig som är konfirmerad och vill lära dig mer om ledarskap. Som ung ledare får du vara med och planera och delta i konfirmandträffarna. Du är en viktig resurs i ledarteamet. Du följer självklart med på läger och hjälper till med allt som behöver ordnas med.