Foto: Kristin Lidell /Ikon

Kyrkogårdsarbetare för säsongsanställning i Åmsele och Vindeln 2024

Vindelns församling söker kyrkogårdsarbetare för säsongsanställning 1 maj - 31 oktober 2024. Ansökningarna behandlas löpande så skicka din redan idag.

Vindelns församling söker kyrkogårdsarbetare för säsongsanställning i Åmsele och Vindeln 1 maj - 30 oktober 2024.

I arbetet ingår alla förekommande uppgifter på våra kyrkogårdar såsom underhåll och skötsel av grönytor, häckar, träd och andra planteringar samt markanläggningar och gravunderhåll.

Till säsongsanställningen söker vi dig som har någon form av trädgårdsutbildning alt arbetslivserfarenhet inom yrkesområdet trädgård, park, kyrkogård eller anläggning. Maskinvana och förarbevis på grävare/hjullastare är meriterande. Körkort är önskvärt. Vi vill att du är serviceinriktad och har lätt för samarbete.

Sänd din ansökan till Vindelns Församling, Storvägen 53, 922 31 Vindeln eller maila ansökan till vindelns.forsamling@svenskakyrkan.se senast söndag den 14 april. Ange om du söker säsongsanställning.

Upplysningar lämnas av Maria Granström tfn 0933-143 21 eller mail:  maria.granstrom@svenskakyrkan.se

Fackligt arbetsplatsombud Linda Manfredsson tfn 0933-143 22 eller mail:
linda.manfredsson@svenskakyrkan.se

Regionalt fackombud för Kommunal Åsa Forsell tfn 010-442 96 75 eller mail:  vindeln.vasterbotten@kommunal.se