Cupcake framför några ungdomar
Foto: Sofia Carlsson

After school och Rocky Rauk

After school och Rocky Rauk är till för dig som vill hitta på något roligt med kompisar efter skolan.

I församlingens lokaler finns det rum för mycket kul. Vi pysslar, leker, spelar spel och hittar på allt möjligt roligt. Varje tillfälle har en ny aktivitet. Vi äter alltid mellanmål och det kostar inget extra.

Terra Nova kyrkan:

After school för åk f-1

Onsdagar 13.00-15.00 i Terra Nova kyrkan

Vi hämtar vid Terra Novaskolan/fritids 12.50 och lämnar på fritids ca. 15.10

Pedagoger: Christina  och Sofia

Observera att förälder/vårdnadshavare måste meddela pedagogerna och fritids (om barnet går där) att ditt/ert barn ska gå på After school denna termin. Annars får vi inte hämta barnet.

After school för åk 2-3

Måndagar 14.00 - 16.00 i Terra Nova kyrkan

Vi hämtar vid Terra Novaskolan/fritids 13.50 och föräldrar hämtar i Terra Nova kyrkan mellan 16.00-16.30.

Pedagoger: Christina och Sofia

After school för åk 4-6

Tisdagar 14.30 - 16.30 i Terra Nova kyrkan

Obs! Drop-in från 14.00. Du i åk 6 är också välkommen på Chillin vissa fredagar

Pedagoger: Christina och Walter

Visborgskyrkan:

After school för åk 4-6

Torsdagar 14.30-16.30 i Visborgskyrkan

Obs! Drop-in från 14.00.

Pedagoger: Axel och Walter

Domkyrkan:

Rocky Rauk för åk 1-8

Torsdagar 15-17:30 i församlingshuset intill domkyrkan.

Observera att mellis serveras 15-15:30, sedan finns dagens pyssel. Denna verksamhet är anpassad för att den som går i Sankta Maria barn-/ungdomskör ska kunna delta, men även du som inte sjunger i kör är välkommen du också, även om du bara kan vara med en stund!

Pedagoger: Sofia och Pia