Till innehållet Till undermeny

Bromölla pastorat

Ivetofta-Gualövs och Näsums församlingar

Kontakt, öppettider

Här hittar du kontaktuppgifter till alla medarbetare samt adresser till kyrkor/kapell, församlingshem och expeditioner.

Vad händer

Här finns kalender samt annan information om vad som händer i Bromölla pastorat.

Allhelgonahelgen

Allhelgona är den tid på året då vi tillsammans med människor i Sverige och världen uppmärksammar och minns dem som har lämnat det här livet. Här finns tider för när det är gravsmyckningsöppet, gudstjänster mm i Bromölla pastorat.

Gudstjänster och andlig fördjupning

Dop, konfirmation, vigsel och begravning

Många av livets högtider tar plats i kyrkan. Vi delar glädjen i dopet, vid konfirmation och när bröllopsklockorna ringer. Och vi delar sorgen i ett sista farväl när någon lämnar livet på jorden.

Samtalshjälp

Ibland kan livet vara tungt. Då kan det vara bra att ha någon att prata med, för att prata hjälper. Bromölla pastorat erbjuder samtalsstöd för alla. Här kan du prata med en professionell medmänniska med tystnadsplikt - för stöd och vägledning. Ingen fråga är för stor eller för liten.

GDPR

Så behandlar Bromölla pastorat dina personuppgifter.