Foto: Maria Svensk

Lediga jobb

Nedan publicerar vi lediga jobb i pastoratet. Om det är tomt i listan så finns inga lediga jobb för tillfället.

Här hittar du aktuella jobb

Ledig tjänst: Arbetsledare 100%, kyrkogårdsförvaltningen

Publicerad:

Är du en ledare som har förmåga att skapa teamkänsla och arbetsglädje? Är du en flexibel person med stor känsla för ansvar och service? Brinner du för god kommunikation? Då kanske det är dig vi söker.

Ledig tjänst: Kantor 100%

Publicerad:

Vi söker dig med bred musikalisk kompetens som vill vara med och förkunna och förstärka den positiva utvecklingen i Enköpings församling. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%. Sista ansökningsdag fredag 13 september.

Här hittar du övriga lediga jobb i Svenska kyrkan i Sverige och utomlands

En kvinnlig präst står utomhus med en kaffemugg i handen och samtalar leende med någon.

Lediga jobb i Svenska kyrkan

På den här sidan hittar du en del av alla lediga jobb i Svenska kyrkan. En del församlingar, pastorat och stift publicerar lediga jobb på sina egna webbsidor.