Foto: Kicki Alm

Det händer i Ekhagskyrkan

I den lilla personliga kyrkan finns ett stort körliv samt träffar för alla åldrar.

Vårsånger från Trappan

Tisdagen den 30 april kl. 18.00. Välkommen att fira in våren tillsammans med Ekhagskyrkans körer.

En barnkör sjunger i ett klassrum.

Körprojekt: Sommarkonsert i Ekhagskyrkan

Välkommen att vara med och sjunga i vårt sångprojekt ”Sommarkonsert” i Ekhagskyrkan! Alla skolbarn (F-6) är välkomna att delta, både ni som redan är med i barnkören, men även nya deltagare som vill prova att sjunga i kör.

Fira gudstjänst i Ekhagskyrkan

Gudstjänst eller högmässa firas varje söndag klockan 09.30.

En flicka sitter och pysslar.

Juniorerna i Ekhagskyrkan

Vi ses på måndagar kl. 14.30-16.00

Miniorer i Ekhagskyrkan

Efter-skolan-aktiviteter för barn från årkurs 2 till årskurs 3 - välkomna! Anmälan krävs.

Tonår

Här kan du träffa kompisar, prata, spela spel,kolla film, laga mat och baka tillsammans eller bara häng.

Barnkörer i Ekhagskyrkan

Vi sjunger i gudstjänster, medverkar vid valborg, konserter och luciatåg med mera.

Ekhagskyrkans Kyrkokör

Kyrkokören är en en blandad vuxenkör som sjunger kyrkomusik i varierande stilar med medlemmar från 18-85 år!

Damkören Cantilena

Cantilena har Ekhagskyrkan som sin bas och medverkar både i gudstjänster samt arrangerar egna konserter, ofta med duktiga gästsolister.