Foto: Öyvind Lund

Sommarmusik

Svenska kyrkan står för en stor del av samhällets offentliga musikutbud och genomför under ett år cirka 25 000 offentliga musikevenemang; konserter och musikgudstjänster. Här hittar du musikevenemangen som fyller kyrkorna i Värmland och Dalsland under sommaren.

I kalendern nedan hittar du somriga musikevenemang arrangerade av Svenska kyrkan i Värmland och Dalsland. Kalendern fylls på allt eftersom och det kan finnas fler musikarrangemang i den gemesamma kalendern eller på din närmsta församlings webbplats. Ta gärna en titt där med!

Varmt välkommen!