Blommor på en sommaräng i solsken.
Foto: Jim Elfström /Ikon

Kinnarumma och Seglora Församlingar

Välkommen till Kinnarumma pastorat

Välkommen till ÖPPEN KYRKA i Seglora!

Torsdagen den 27 juni, 25 juli och 29 augusti kl. 15-17

Välkommen in för att se vår fina kyrka och dricka en kopp kaffe med oss.

En konfirmand har ett halsband med ett kors runt halsen.

Konfirmand 2024/2025

Är du född 2010? Då är det dags att anmäla sig till konfirmationsläsning. Även om du är äldre är det helt okej att anmäla sig. Klicka här för mer information

En vas med sommarblommor står på ett bord i trädgården.

Musik i sommarkväll 2024

Kinnarumma pastorat bjuder på musik i sommarkväll varannan onsdag kl. 18.30 under juni, juli och augusti. Fri entré! För program för de olika tillfällena klicka här. Varmt välkommen!

En gammal bibel ligger uppslagen på ett bord.

Bibelstudier

Vi träffas varannan tisdag med start 23/2. Biblar finns att låna vid behov. Inga förkunskaper behövs.

Messy Church

Messy Church är till för alla! 18/9 är nästa tillfälle som vi träffas på. Välkommen att läsa mera om vad det är och när vi träffas!

Kyrknytt

Här finns alla våra nummer av kyrknytt, här kan man läsa om vad som händer i vårt pastorat!

Närbild på en gravdekoration: ett liten bebis kramar en kudde.

Gravskötselavtal

Här hittar du information och priser om vårt gravskötselavtal.

Secondhand och Café i Svaneholm

Nu har vi startat upp vår Scondhand och Café i Svaneholm.

Barn, Ungdom och Förälder

I vår finns det möjlighet för Vuxenbarngrupp, Kyrkis, Skogskompisar mm. Klicka här för mer information.

En svart flygel med uppfällt lock.

Här finns information om vår musikverksamhet i pastoratet.

Gravrättsinnehavare

Information från kyrkogårdsförvaltningen Kyrkogårdsförvaltningen söker nu gravrättsinnehavare till ett antal gravar där gravrättsinnehavare saknas. Klicka för mer information.

Tider på expeditionen i Kyrkligt centrum

Klicka här för mer info.

Våra kyrkor

Här finns information om våra kyrkor

Tankar inför helgen

"Annie låg vaken i sin säng. Hennes tankar snurrade och det var svårt att somna om. Hon hade mött Gud.” Läs prästens tankar inför helgen på Svenska kyrkans bloggportal.