Foto: Strateg

Körer, Adolfsbergs kyrka

Här kan du läsa mer om vuxenkören, barnkörerna och babysången i Adolfsbergs kyrka

Babycafé med sångsamling, tisdagar i Adolfsbergs kyrka

Välkommen till mötesplatser i lugn och mysig miljö på dagtid för dig med det lilla barnet som är 2-11 månader. Ingen anmälan - bara att dyka upp!

Barnkörerna i Adolfsbergs kyrka

I Adolfsbergs kyrka finns 3 olika körer för sångglada barn från 5 år och uppåt. För mer information och anmälan, kontakta Titti Ångman, 019-15 47 85. Barnkörerna har sista körövningen för vårterminen vecka 21. Höstterminen startar igen v. 36.

Bilden visar närbild på en tygkasse med den tryckta texten  "Uppskattad körsångare".

Adolfinakören, Adolfsbergs kyrka

Adolfinakören är en kör för daglediga. Vi träffas på onsdagar kl. 14 i Adolfsbergs kyrka. Inga förkunskaper behövs.

Öppen kyrka Adolfsberg

Kyrkan är öppen mån-fre kl. 9-12 samt under gudstjänsttid. Här finns möjlighet att tända ljus och ta en stund i stillhet. Du kan även besöka barnhörnan i kyrkan, samt leka och läsa böcker i Mormor Mus Bibelotek. Är du sugen på utelek så har vi en rolig lekpark där karaktären Kalle Post varje vecka lämnar nya påhitt och aktiviteter till alla barn i sin brevlåda.

Gudstjänst i Adolfsbergs kyrka

Välkommen att fira gudstjänst med oss! Vi firar vanligtvis våra gudstjänster här i Adolfsbergs kyrka, söndagar kl. 10.00. En gång i månaden samt hela juli kör vi kl. 15. Välkommen!

Adolfsbergs församling

Adress:
Adolfsbergs församling
Glomman 127

(informationsservice, öppet mån-fre 9-16. Lunchstängt 12-13).

E-post:
adolfsbergs.forsamling@svenskakyrkan.se

Kontaktlista med alla medarbetare i Adolfsbergs församling

Adolfsbergs församling på Facebook

Bussförbindelser med stadsbuss: Linje 4 går till Adolfsbergs kyrka (Glomman). Sök din resa här

Församlingens kyrka:

Adolfsbergs kyrka