Ungdomskören Esperanza i Nikolai

I höst startar Nikolai församling en ny ungdomskör! Vi träffas på måndagarna kl. 16.30 - 17.45 i Nikolai församlingshem. Välkommen att anmäla dig!

Intresseanmälan till ungdomskören Esperanza:

Uppgiften om personnumret används för att kunna registrera ungdomen och vårdnadshavaren i gruppregistret Kyrksam. Registret är kopplad till folkbokföringen och uppdateras i och med personnumret. Uppgifterna raderas när ungdomen inte längre är med i kören.

På www.svenskakyrkan.se/orebro/gdpr kan du läsa mer om hur Svenska kyrkan hanterar personuppgifter.

Ungdomar som hoppar i bakgrunden vatten

Ungdomsverksamhet i Nikolai

Här kan du läsa mer om mötesplatserna i Nikolai församling för dig som är ung och vill umgås med andra och fundera över livet. Välkommen!

Konfirmand i Nikolai i höst? Anmäl dig nu!

Född 2010? I år startar två spännande konfirmationsgrupper i S:t Nicolai kyrka i centrala Örebro. Populära Äventyrskonfa – och Teckenspråkig konfa med konfirmander från hela Sverige!

Nikolai församling

Adress:
Nikolaigatan 8

Telefon: Informationsservice: 019-15 45 00
öppet mån–fre 9–16. Lunchstängt mån-fre 12–13.

E-post: orebronikolai.forsamling@svenskakyrkan.se

Kontaktlista med alla medarbetare i Nikolai församling

Till Nikolai församling på Facebook

Församlingens kyrka: