Vuxna Adolfsbergs kyrka

Här kan du läsa mer om våra grupper som riktar sig till vuxna: Sittgympa, Träffpunkt Nyfiket, Adolfinakören för daglediga, retreat, församlingsråd, lediga uppdrag och massa annat gott och blandat!

Sittgympa i Adolfsbergs kyrka måndagar kl 14

Nya gympare är välkomna när som helst under terminen!

Träffpunkt Nyfiket Adolfsbergs kyrka Hösten 2024

Välkommen till Adolfsbergs kyrka där Församlingskåren bjuder in till trevliga och intressanta caféträffar kl. 14.00-16.00 varannan tisdag med fikaservering, lotterier och kort andakt.

Adolfinakören, Adolfsbergs kyrka

Adolfinakören är en kör för daglediga. Vi träffas på onsdagar kl. 14 i Adolfsbergs kyrka. Inga förkunskaper behövs. Höstterminen startar 4/9 igen och du är så välkommen att vara med!

Församlingsrådet i Adolfsberg

Varje församling leds av en församlingsherde, som tillsammans med församlingsrådet ansvarar för den lokala verksamheten och gudstjänstlivet.

Församlingskåren Adolfsberg

Församlingskåren anordnar under årets gång bl.a. Café Nyfiket, församlingsresor och utflykter.

Träffpunkt Nyfiket Adolfsbergs kyrka Hösten 2024

Adolfinakören, Adolfsbergs kyrka

Sittgympa i Adolfsbergs kyrka måndagar kl 14

Nya gympare är välkomna när som helst under terminen!

Församlingskåren Adolfsberg

Församlingsrådet i Adolfsberg