Perstorps församling

Välkommen till Svenska kyrkan i Perstorp och Oderljunga! Telefon till exp. 0435-349 60 - Du träffar oss säkrast mellan 8.30-12.00.

Allsång i Prästaparken

Välkommen till ”Allsång i Prästaparken” – trevliga onsdagar med härlig allsång och spännande gäster. Vi får sjunga för full hals i gungiga valser, vackra allsånger, klämkäcka låtar och svängiga schlagers. Entrén är gratis så klart. Ta gärna med egen stol och ha kläder efter väder.

Kyrknytt

Här kan Du hämta Perstorps församlingsblad Kyrknytt i pdf-format.

Diakoni

Här kan du läsa mer om vårt diakonala arbete och vår diakoniexpedition

Barn och familj

Jesus sa: "Låt barnen komma till mig och hindra dem inte. Guds rike tillhör sådana som de." Församlingens barnverksamhet är riktat till alla barn i Perstorps kommun.

Vuxenverksamhet

Körsång, caféer, sopplunch, samtalsgrupper... Här finns allt och lite till! OBS! För aktuell info, ring expeditionen eller håll koll på vår Facebook-sida och kalender.

Musik och körverksamhet

Tycker du om att sjunga? Vill du sjunga med andra? Då ska du gå med i någon av kyrkans körer.

Våra solceller