Foto: Magnus Aronsson/Ikon

Arbeta i Sävar-Holmöns församling

Skulle du vilja arbeta i Svenska kyrkan. I kyrkan behövs det människor med många olika yrken, allt från präster och musiker till pedagoger, administratörer och vaktmästare. Här hittar du lediga tjänster i Sävar-Holmöns församling och länkar till sidor med kyrkliga tjänster i andra delar av landet.

Lediga tjänster i Sävar-Holmöns församling

Nu söker vi en relationsbyggare med barnperspektiv

Är du en engagerad relationsbyggare med hjärta för barn och familjer? Då har vi ett spännande jobb ledigt för dig!

Två kvinnor står vid ett skrivbord och läser i en pärm.

Nu söker vi en administratör till vår församlingsexpedition i Sävar

Är du en ordningsam, självgående och serviceinriktad administratör med förmåga att hantera många olika uppgifter? Då har vi ett kul jobb åt dig.

Lediga kyrkjobb på andra platser

Lediga tjänster i Luleå stift

Här hittar du länkar till lediga tjänster i församlingar och pastorat i Norrbotten och Västerbotten.

En kyrkoorganist använder orgelns fotpedaler.

Lediga jobb i församlingar, pastorat och stift i Sverige

På församlingarnas webbplatser finns lediga jobb inom yrken som bland annat präst, diakon och församlingspedagog.

En kvinnlig präst står utomhus med en kaffemugg i handen och samtalar leende med någon.

Lediga jobb i Svenska kyrkan

På den här sidan hittar du en del av alla lediga jobb i Svenska kyrkan. En del församlingar, pastorat och stift publicerar lediga jobb på sina egna webbsidor.

Några personer sitter runt ett bord med böcker och skrivblock.

Yrken och utbildningar i Svenska kyrkan

Inom Svenska kyrkan arbetar många präster, diakoner, kyrkomusiker och församlingspedagoger. Men vad gör en diakon egentligen? Och hur blir man kyrkomusiker?