Foto: Thérèse Hagedorn-Oskarsson

Spekeröd-Ucklums församling

Välkommen till en gemenskap där vi kan möta Gud och varandra i gudstjänst, gemenskap och bön, och där vi får vara som vi är.

Sommarens gudstjänster

Här hittar du sommarens gudstjänster

Sommaröppet på expeditionen

Expeditionen har öppet tisdagar och torsdagar kl 9-12 under perioden 24 juni till 5 augusti. Vi önskar alla våra församlingsbor en riktigt fin sommar!

Konfirmation 2024-2025

Är du född 2010 eller skall börja i årskurs 8 - välkommen att anmäla dig till höstens konfirmationsläsning!

SOMMAR i församlingen

Välkomna till våra uteleks-träffar med trädgårdsfika kl 13.30-15.30 i Spekeröd och Ucklum! Start 2 juli i Spekeröd & 4 juli i Ucklum.

Öppna förskolan tar sommarlov

Öppna förskolan startar igen till hösten, vecka 36. Under sommaren har vi Utelek med Trädgårdsfika i både Spekeröd och Ucklum - se "SOMMAR i församlingen".

Ungdomsträffar i Ucklum

Fredagar i jämna veckor träffas vi i Ucklums församlingshem kl 16.30-19.00 - för ungdomar från 13 år och uppåt. Ungdomsträffarna är igång hela juni ut. Nästa träff är den 28 juni - VÄLKOMNA!

LEVA VIDARE - mitt i livet

Samtalsgrupp - Att leva vidare när jag mist min livskamrat

Konfirmation 2024

Den 14 april var det dags för konfirmation i Ucklums kyrka - se bilder från högmässan, redovisningen "Resan till Rom" och foton från resan till Rom!

Församlingsblad

Läs vårt senaste församlingsblad här

Församlingens filmer

Här har vi samlat våra filmer. Välkommen in och titta!

SPEKERÖD-UCKLUMS FÖRSAMLING

Expedition

0303- 25 25 60

Postadress:

Spekeröds Prästgård 105
444 93  SPEKERÖD

Besöksadress:
Spekeröds Prästgård 105, Spekeröd

E-mail: spekerod.pastorat@svenskakyrkan.se

Öppettider:

Expeditionen har öppet

Tisdag, Torsdag, Fredag kl 9-12

Utöver dessa tider svarar vi när vi har möjlighet.