Foto: CN

Karlskrona Amiralitetsförsamling

Själens ankarplats sedan 1681

Välkommen till Amiralitetskyrkan Ulrica Pia

Här hittar du gudstjänst- och konsertkalender. Det är gudstjänst i kyrkan varje söndag och vanligtvis börjar den klockan 10.00. Församlingens expedition och församlingshem finns på Vallgatan 11.

Organist 100% sökes

Amiralitetsförsamlingens organist ska gå vidare till annan tjänst för att utbilda framtidens kyrkomusiker.

Orgelbaguette!

Baguette & musik - 23 maj vår- & sommarmusik!

kopp och bok

Amiralitetsträffen – mötas, lära och inspireras

Nytt forum för samtal om historiska, kyrkliga och teologiska ämnen att starta. Nästa träff 16 maj.

Bli medlem!

Enligt Kyrkoordningen finns det ett regelsystem som styr församlingstillhörighet. För icke-territoriell församling, dit Kungl. Karlskrona Amiralitetsförsamling räknas finns direktiv som styr tillhörighet.

Några personer sitter runt matbordet och äter.

Amiralitetskretsen / Tillsammanslunch

Aktiviteter för dig som är dagledig!

Öppettider

Amiralitetskyrkan och expeditionen

Parkering vid kyrkan!

OBS - tänk på följande...

Blekinge kontrakt

Blekinge kontrakt är ett av 12 kontrakt i Lunds stift inom Svenska kyrkan som omfattar alla församlingar och pastorat i Blekinge.

Marinen 500 år

Uruppförande - Ouvertyr till Marinen 500 år. Här kan du se konserten!

Dopet – livets första fest

Allt du behöver veta om dopet