Att göra i kyrkan

Hitta en aktivitet

En präst håller fram en nattvardskalk.

Gudstjänster

Under en vecka firas flera olika gudstjänster i Gustavsberg-Ingarö församling. Välkommen!

Konserter och musik

I Gustavsberg-Ingarö församling är de musikaliska inslagen en viktig del i församlingslivet. Här är du välkommen att sjunga i kör eller njuta av en konserter. Konserter och musikevenemang är avgiftsfria.

Körer

Musik och sång kan ibland bättre uttrycka det ord har svårt att beskriva. Våra musiker och körledare stöder församlingens sång och leder våra körer i gudstjänster och konserter.

Barn och familj

Barnen har en självklar plats i församlingen. Här hittar du alla grupper för barn och familj. All verksamhet är kostnadsfri.

Någon håller fram tre hjärtan målade i olika färger.

Ungdom

I Gustavsberg-Ingarö församling finns plats för dig som är ung! Du som vill vara i ett sammanhang där alla är accepterade precis som de är, en trygg plats att växa på. Alla verksamheter är gratis.

Mötesplatser

Gustavsberg-Ingarö församling har flera olika grupper och mötesplatser där vuxna kan träffas, samtala, skapa och mycket mer.

Vid livets stora händelser

Dop

Kanske är det en ny liten människa som ska döpas eller så väljer du att döpas senare i livet. Hur det än är, välkommen till dop i Gustavsberg-Ingarö församling.

Konfirmation

Funderar du på att konfirmeras? Vill du vara med om ett äventyr som skapar minnen för livet? Alternativen är kostnadsfria.

Närbild på två personer med vigselringar som håller hand.

Bröllop - Vigsel

Många väljer att i kyrkan bekräfta sin kärlek och sin avsikt att dela livet med varandra. Det kan ske med stor fest men även i all enkelhet.