Foto: Maja Lindberg

Höörs församling

Höör, Munkarp, Hallaröd, Norra Rörum och Tjörnarp.

Erbjudande om konfirmation?

I Svenska kyrkan har unga människor en naturlig plats och här finns utrymme att vara och ställa frågor kring livet. Under konfirmationstiden står de stora livsfrågorna i fokus: Varför lever jag?, Meningen med livet, vad är den?, Finns det en GUD?, Vad är kärlek?, Hur kan jag leva mitt liv?, Döden, vad kan det vara?, Bibeln, vad finns det att ta till sig ur den? Du behöver inte vara döpt eller tillhöra Svenska Kyrkan för att vara med i en konfirmandgrupp. Om du väljer att konfirmeras så döps du under konfirmationstiden. Att konfirmeras kostar inget och vårt sommarläger är gratis.

Tre bebisar sitter på en matta. Deras föräldrar sitter runt om.

Sommarträffpunkten

för alla små och stora

Utflykt till Helsingborgs djurpark

Följ med på en rolig och lekfull dag.

Information om personuppgiftsincident

Det har kommit till Svenska kyrkans kännedom att någon hotar att 21 maj 2024 publicera information som stals i samband med cyberangreppet i november 2023.

Kvinnlig präst på strand med barn i bakgrunden.

Act Svenska kyrkan

Tillsammans med andra kyrkor, organisationer och frivilliga arbetar Act Svenska kyrkan långsiktigt mot fattigdom, förtryck och orättvisor och agerar snabbt vid katastrofer.

Tre barn med ryggsäckar på väg till skolan.

Bli månadsgivare till Act Svenska kyrkan

Med en liten gåva varje månad kan du bidra till att fler barn får gå i skolan, att människor som flyr från krig får skydd och att fler kan ta sig bort från fattigdom.

Expeditionens öppettider

Telefon: 0413-22095