Foto: Erika Faxén

Kumla-Tärna-Kila pastorat

En färggrann skylt med texten Välkommen till kollo.

Dagkollo

Tredje veckan i juli välkomnar vi barn i lågstadieåldern till dagkollo i Kumla kyrkby. Läs mer här!

Allsång för alla åldrar

Söndag 21 juli kl 15 vid Kumla hembygdsgård

Karin Degréus blir ny kyrkoherde i Kumla-Tärna-Kila

Vi är väldigt glada att kunna välkomna Karin Degréus som ny kyrkoherde i vårt pastorat.

Öppen kyrka

Kyrkan är öppen för guidning på söndagar kl 12-18 under perioden 7 juli - 4 augusti. Vi bjuder på kaffe och saft med hembakat bröd.

Sommarcafé

Onsdagen den 26 juni kl 14 slår Elvira och Anna upp portarna till årets sommarcafé. Välkommen!

Surströmmingslunch

Torsdag 22 augusti kl 13.00 vid Församlingshuset i Kumla. OBS! Nytt datum!

Församlingsbladet

Här kan du läsa församlingsbladet som också delas ut via post till samtliga hushåll i pastoratet (postnummer 73373, 73393, 73394, 73395, 73396, 73398). Kommer bladet inte fram som det ska? Fyll i formuläret allra längst ned på sidan så att vi kan lösa det med Postnord inför nästa utgåva.

Världens Barn

Här samlar vi våra bidrag till årets insamling för Världens Barn. Insamlingen pågår hela året.

Två unga tjejer skrattar.

Ungdomshäng

Öppen verksamhet för dig i åk 6 och uppåt på torsdagar ojämna veckor kl 16-19.

Pilgrimsvandra eller sträck på benen

Upplev sommarkyrkan
Bild ovanifrån på en dator, en kaffekopp, en hand som håller i en penna och en skrivbok.

Så behandlar Svenska kyrkan dina personuppgifter

Här får du veta var dina personuppgifter hämtas ifrån, hur vi använder dem och vilka rättigheter du har. Du får också veta vart du ska vända dig om du har frågor kring Svenska kyrkans hantering av personuppgifter.