Solen lyser igenom ett buskage på en åker.
Foto: Johannes Frandsen /Ikon

Barnarp Ödestugu församling

Välkommen till gudstjänst, samvaro och gemenskap i vår församling!

Information om personuppgiftsincident

Det har kommit till Svenska kyrkans kännedom att någon hotar att 21 maj 2024 publicera information som stals i samband med cyberangreppet i november 2023.

AKTUELLT I FÖRSAMLINGEN

Här kan du se vad som händer just nu och framöver. Du kan också klicka på "Det händer i kyrkan" här till höger för kalender. Välkommen med i gemenskapen!

Barnverksamhet

Välkommen med i församlingens barnverksamhet. Klicka dig vidare för mer info och kontaktuppgifter...

Promenad- och vandringsgrupp

Under terminerna samlas vi för en stunds gemenskap på vandring och med stopp för fika som du tar med själv. Välkommen med i gemenskapen.

Tisdagskafé

Välkommen till café och en stunds gemenskap alla helgfria tisdagar kl.14-16 i församlingsgården, Barnarp. Kaffe med dopp 25:-. Varmt välkomna!

Kyrkbladet

Församlingens tidning som kommer tre gånger/år och delas ut till alla hushåll i Barnarp och Ödestugu.

Någon knappar på sin mobiltelefon.

Barnarp-Ödestugu församling i sociala medier

Församlingen vill vara en gemenskap i gudstjänst och andra verksamheter men vi finns också här på vår hemsida och i sociala medier.

Ett gravkors i järn på en kyrkogård.

Kyrkogårdsförvaltningen

I Barnarp-Ödestugu församling finns två kyrkogårdar. Välkommen att höra av dig om du har frågor om begravning, gravsättning, gravskötsel, gravrätter eller något annat som rör våra kyrkogårdar.

Act Svenska kyrkan

Tillsammans med kyrkor, organisationer och tusentals frivilliga arbetar Act Svenska kyrkan långsiktigt mot fattigdom, förtryck och orättvisor, och agerar snabbt när katastrofen inträffar.

Behöver Du prata med någon?

Jourhavande präst är en tjänst i samarbete med SOS Alarm via 112 och är öppen för alla, kostnadsfritt. Du får vara anonym och allt som sägs i samtalet stannar mellan dig och prästen som har tystnadsplikt. Du kan ringa alla dagar mellan kl.21.00 och 06.00 och be att få bli kopplad till Jourhavande präst.