Hemsjö kyrka

Hoppas att du ska kunna göra Hemsjö kyrka till din – för kyrkan det är vi. Välkommen till Hemsjö församling!

Lördag 16 november kl 18 i Hemsjö kyrka

Varbergs kammarkör gör en a cappellakonsert med bl a Frank Martins mässa för två körer. Dirigent Gunno Palmquist

Basar i Hemsjö församlingshem

Lördag den 23 november kl 14.00 - 16.00

Sopplunch

Onsdagarna 6/11 och 4/12 kl. 12.00 i Hemsjö församlingshem.

Frukost för män

Torsdagen den 14 nov kl. 9.00 i Hemsjö församlingshem. Vi träffas för kravlös gemenskap och samvaro i församlingshemmet mellan 9 och 10. Enkel frukost, kaffe och fralla. Välkomna alla män!

Hemsjö böngrupp

Träffas i annexet varannan torsdag kl 19.00 under terminen. Vid frågor kontakta Helena Ingeborn.

Spagettigudstjänst i Hemsjö kyrka

Vardagsgudstjänst för stora och små kl 17.30. Tisdagarna 15/10 och 12/11.

Filmkväll 28/10 och 18/11 kl 18.30 i Hemsjö Församlingshem

Häng i Hemsjö

För dig som går på högstadiet och gymnasiet

Körverksamhet

Hemsjö församling erbjuder körsång för alla åldrar.

Tisdags och Efter Plugget i Hemsjö

En öppen verksamhet för barn mellan 6-12 år.

Öppna förskolan i Hemsjö

En möjlighet för både barn och föräldrar att knyta kontakter, sjunga, leka, pyssla och fika tillsammans. Terminen startar v. 35

Kyrkans barntimmar i Hemsjö

I Kyrkans barntimmar erbjuder vi en miljö av värme och omtanke för barn 4-5 år. Terminsstart v. 35

Kontakt - Hemsjö kyrka

Hemsjö arbetslag

Om Hemsjö kyrka

Kyrka med unika inventarier. Hemsjömanualet och en medeltida dopfunt med runskrift hittar du bara i Hemsjö kyrka.